Boven de € 49,95 rekenen wij geen verzendkosten binnen Nederland, België en Duitsland (excl. sale items). Voor bestellingen onder de €49,95 geldt een bijdrage in de verzendkosten van €4,95 (voor Nederland, België en Duitsland).
Als je op maandag t/m vrijdag vóór 13.00 uur je bestelling plaatst, wordt je pakketje dezelfde dag nog verzonden. Onze pakketten worden verzonden met Dhl. Zodra we je bestelling mee hebben gegeven aan de bezorger van Dhl ontvang je per mail een track & trace code. Hiermee kun je je pakketje volgen.
Je kunt je bestellingen 7 dagen per week afhalen in onze winkel in ’s-Hertogenbosch of 6 dagen per week in Oisterwijk. Als je je bestelling af wilt halen in één van onze winkels, geef dit dan aan bij de verzendopties. Kies voor ‘’Afhalen in de winkel’’ onder het kopje: Verzendmethode en kies de winkel waar je de bestelling wenst af te halen. Je ontvangt dan bericht van de geselecteerde winkel wanneer de bestelling klaarligt.
Heb je na afrekenen toch een fout afleveradres ingevoerd? Neem dan zo snel mogelijk na bestellen contact op met onze klantenservice via 073-6145968. Dan gaan wij meteen aan de slag met het aanpassen van de bestelling.
Ben je niet thuis om je bestelling in ontvangst te nemen en is bezorging bij de buren ook niet mogelijk? Dan doen we onze uiterste best om het pakket toch zo snel mogelijk bij je aan te laten komen.
Dhl bezorgt je pakket na de eerste bezorgpoging bij de dichtstbijzijnde Pickup Parcelshop. Met ruim 850 Pickup Parcelshops in Nederland, is er altijd een bij jou in de buurt. Op het niet-thuis-bericht, dat door de chauffeur voor je is achtergelaten, lees je waar je je pakket kunt ophalen.
Is het voor jezelf of voor een ander? Een Symfony bestelling ontvangen voelt altijd als een cadeautje. De bestelling wordt netjes met pakbon, retourformulier en persoonlijk kaartje ingepakt. Wanneer er bij bestellen aangegeven is dat het om een cadeautje gaat, wordt de bestelling ingepakt met aangegeven boodschap op een handgeschreven kaart en zonder prijskaartje(s).
We verzenden pakketten naar Nederland, Duitsland, België en Frankrijk.
Staat het land van bestemming er niet tussen? Geen probleem neem contact op met de klantenservice en we zoeken samen een passende verzendmethode.
Heb je een bestelling met meer dan 1 artikel? Dan kunnen deze artikelen uit meerdere winkels verzonden worden. Vaak worden de ontbrekende artikelen dezelfde dag of een dag later alsnog bezorgd. Is dit niet het geval? Neem dan contact op met onze klantenservice: 073-6145968.
Als je vragen of hulp nodig hebt met jouw bestelling, kun je contact met ons opnemen. Wij helpen je graag!