Jouw persoonlijke ‘’Mijn Symfony’’ account maakt niet alleen bestellen makkelijker, maar ook het bijhouden van geplaatste bestellingen. Met je Symfony account hoef je niet elke keer je gegevens in te voeren als je weer een nieuwe bestelling plaatst. Je gegevens voer je een keer in en bij het bestellen zullen deze ingevoerd blijven. Ze zijn natuurlijk ook makkelijk te wijzingen. Naast dat je Symfony account bestellen makkelijker dan ooit maakt, spaar je ook nog eens punten!
Wanneer je een bestelling plaatst met je ‘’Mijn Symfony’’ account kun je deze makkelijk inzien.
Klik op het ‘’mijn Syfmony’’ icoon rechtsboven en log in met je account. Je komt nu in het overzicht van je account. Aan de linkerkant zie je ‘Bestellingen’’ staan. Hier krijg je een overzicht van alle geplaatste bestellingen te zien.
Klik op het ‘’Mijn Syfmony’’ icoon rechtsboven en log in met je account. Je komt nu in het overzicht van je account. Aan de linkerkant zie je ‘Gegevens en voorkeuren’ staan. Hier heb je de mogelijkheid om je persoonlijke gegevens en bezorgadres te wijzigen. Ook kun je onder aan de pagina je wachtwoord wijzigen. Kom je er niet helemaal uit? Neem contact op met onze klantenservice: 073-6145968.
Als je vragen of hulp nodig hebt met jouw bestelling, kun je contact met ons opnemen. Wij helpen je graag!